Rejestr zmian strony BIP:

Data: 2020-06-04 15:26
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2020
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni w systemy audiowizualne Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2020-06-04 15:26
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2020
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni w systemy audiowizualne Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2020-06-04 15:26
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2020
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni w systemy audiowizualne Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2020-06-04 15:25
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2020
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni w systemy audiowizualne Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2020-06-04 15:25
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2020
Opis zmian: dodanie artykułu: Wyposażenie pracowni w systemy audiowizualne Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2020-05-06 11:32
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wykonanie druku publikacji skryptu - WYTRZYMAŁOŚĆ ELEMENTÓW KONSTRUKCJI ZADANIA Z ROZWIĄZANIAMI
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2020-05-05 08:34
Dział: Akty Prawne » Statut
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Statut
Wykonanie: Bogusław Ciupak
Data: 2020-04-27 12:41
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wykonanie druku publikacji skryptu - WYTRZYMAŁOŚĆ ELEMENTÓW KONSTRUKCJI ZADANIA Z ROZWIĄZANIAMI
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2020-04-27 12:38
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wykonanie druku publikacji skryptu - WYTRZYMAŁOŚĆ ELEMENTÓW KONSTRUKCJI ZADANIA Z ROZWIĄZANIAMI
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2020-04-27 12:34
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wykonanie druku publikacji skryptu - WYTRZYMAŁOŚĆ ELEMENTÓW KONSTRUKCJI ZADANIA Z ROZWIĄZANIAMI
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2020-04-27 12:19
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wykonanie druku publikacji skryptu - WYTRZYMAŁOŚĆ ELEMENTÓW KONSTRUKCJI ZADANIA Z ROZWIĄZANIAMI
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2020-04-27 12:17
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wykonanie druku publikacji skryptu - WYTRZYMAŁOŚĆ ELEMENTÓW KONSTRUKCJI ZADANIA Z ROZWIĄZANIAMI
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2020-04-27 12:16
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wykonanie druku publikacji skryptu - WYTRZYMAŁOŚĆ ELEMENTÓW KONSTRUKCJI ZADANIA Z ROZWIĄZANIAMI
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2020-04-27 12:15
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wykonanie druku publikacji skryptu - WYTRZYMAŁOŚĆ ELEMENTÓW KONSTRUKCJI ZADANIA Z ROZWIĄZANIAMI
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2020-04-27 12:15
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: dodanie artykułu: Wykonanie druku publikacji skryptu - WYTRZYMAŁOŚĆ ELEMENTÓW KONSTRUKCJI ZADANIA Z ROZWIĄZANIAMI
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2020-02-25 10:36
Dział: Inne » Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Oświadczenie za lata 2010 -2018
Wykonanie: Bogusław Ciupak
Data: 2020-02-19 13:43
Dział: Akty Prawne » Statut
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Statut
Wykonanie: Bogusław Ciupak
Data: 2020-02-19 13:42
Dział: Akty Prawne » Statut
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Statut
Wykonanie: Bogusław Ciupak
Data: 2020-02-19 13:39
Dział: Akty Prawne » Statut
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Statut
Wykonanie: Bogusław Ciupak
Data: 2020-02-17 12:54
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Naprawa i malowanie wybranych ścian elewacji zewnętrznej budynków Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku przy ulicy Mickiewicza 21 i Reymonta 6
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2020-02-07 15:15
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Naprawa i malowanie wybranych ścian elewacji zewnętrznej budynków Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku przy ulicy Mickiewicza 21 i Reymonta 6
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2020-02-07 15:15
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Naprawa i malowanie wybranych ścian elewacji zewnętrznej budynków Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku przy ulicy Mickiewicza 21 i Reymonta 6
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2020-02-07 15:15
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Naprawa i malowanie wybranych ścian elewacji zewnętrznej budynków Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku przy ulicy Mickiewicza 21 i Reymonta 6
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2020-02-07 15:14
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: dodanie artykułu: Naprawa i malowanie wybranych ścian elewacji zewnętrznej budynków Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku przy ulicy Mickiewicza 21 i Reymonta 6
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2020-01-31 13:54
Dział: Inne » Oferty pracy » Wyniki konkursów
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wykładowcy w Instytucie Medycznym w Zakładzie Bezpieczeństwa Wewnętrznego w Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
Wykonanie: Bogusław Ciupak
Data: 2020-01-31 13:53
Dział: Inne » Oferty pracy » Wyniki konkursów
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wykładowcy w Instytucie Medycznym w Zakładzie Bezpieczeństwa Wewnętrznego w Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
Wykonanie: Bogusław Ciupak
Data: 2020-01-31 13:50
Dział: Inne » Oferty pracy » Wyniki konkursów
Opis zmian: dodanie artykułu: Wykładowcy w Instytucie Medycznym w Zakładzie Bezpieczeństwa Wewnętrznego w Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
Wykonanie: Bogusław Ciupak
Data: 2020-01-29 12:59
Dział: Informacje Podstawowe » Dane teleadresowe
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Adres i telefony:
Wykonanie: Bogusław Ciupak
Data: 2020-01-29 12:57
Dział: Informacje Podstawowe » Strona Główna
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Uczelnia Państwowa im. Jana Grodka w Sanoku
Wykonanie: Bogusław Ciupak
Data: 2019-12-31 12:06
Dział: Inne » Oferty pracy » Wyniki konkursów
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Profesora uczelni w Instytucie Technicznym w Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
Wykonanie: Bogusław Ciupak
Data: 2019-12-31 12:04
Dział: Inne » Oferty pracy » Wyniki konkursów
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Profesor ucz. IT
Wykonanie: Bogusław Ciupak
Data: 2019-12-31 12:03
Dział: Inne » Oferty pracy » Wyniki konkursów
Opis zmian: dodanie artykułu: Profesor ucz. IT
Wykonanie: Bogusław Ciupak
Data: 2019-12-19 14:56
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni i laboratoriów kierunku mechanika i budowa maszyn (Budynek C przy ulicy Reymonta 6) - Laboratorium materiałoznawstwa i wytrzymałości materiałów (Instytut Techniczny)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-12-19 14:55
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni i laboratoriów kierunku mechanika i budowa maszyn (Budynek C przy ulicy Reymonta 6) - Laboratorium materiałoznawstwa i wytrzymałości materiałów (Instytut Techniczny)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-12-13 13:49
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni i laboratoriów kierunku mechanika i budowa maszyn (Budynek C przy ulicy Reymonta 6) - Laboratorium materiałoznawstwa i wytrzymałości materiałów (Instytut Techniczny)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-12-13 10:48
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Usługa wynajmu transportu osób w ramach realizacji Projektu „Kształcimy zawodowców” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, numer POWR.03.01.00-00-K174/16” dla studentów kierunku Ekonomia Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-12-12 08:55
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni i laboratoriów kierunku mechanika i budowa maszyn (Budynek C przy ulicy Reymonta 6) - Laboratorium materiałoznawstwa i wytrzymałości materiałów (Instytut Techniczny)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-12-12 08:54
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni i laboratoriów kierunku mechanika i budowa maszyn (Budynek C przy ulicy Reymonta 6) - Laboratorium materiałoznawstwa i wytrzymałości materiałów (Instytut Techniczny)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-12-09 11:54
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Usługa wynajmu transportu osób w ramach realizacji Projektu „Kształcimy zawodowców” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, numer POWR.03.01.00-00-K174/16” dla studentów kierunku Ekonomia Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-12-09 11:54
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Usługa wynajmu transportu osób w ramach realizacji Projektu „Kształcimy zawodowców” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, numer POWR.03.01.00-00-K174/16” dla studentów kierunku Ekonomia Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-12-09 11:54
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: dodanie artykułu: Usługa wynajmu transportu osób w ramach realizacji Projektu „Kształcimy zawodowców” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, numer POWR.03.01.00-00-K174/16” dla studentów kierunku Ekonomia Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-12-03 12:46
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Przeprowadzenie szkolenia zakończonego stosownym zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla pracowników Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kompetencja - Rozwój - Samorealizacja” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, numer POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/17 - Użytkowanie podpisu elektronicznego
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-29 15:54
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Usługa zorganizowania wycieczki do Grecji - Rodos
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-29 15:43
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni dla kierunku ratownictwo medyczne
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-29 15:24
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni i laboratoriów dla kierunku gospodarka w ekosystemach rolnych i leśnych
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-29 15:01
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni i laboratoriów kierunku mechanika i budowa maszyn (Budynek C przy ulicy Reymonta 6) - Podstawy przetwarzania polimerów, materiały polimerowe (Instytut Techniczny)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-21 15:14
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Usługa zorganizowania wycieczki do Grecji - Rodos
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-19 12:01
Dział: Inne » Oferty pracy
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Oferty pracy dla pracowników dydaktycznych
Wykonanie: Bogusław Ciupak
Data: 2019-11-19 11:59
Dział: Inne » Oferty pracy
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Oferty pracy dla pracowników dydaktycznych
Wykonanie: Bogusław Ciupak
Data: 2019-11-18 13:13
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Usługa zorganizowania wycieczki do Grecji - Rodos
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-14 15:01
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Przeprowadzenie szkoleń w latach 2018 - 2019 zakończonych stosownym certyfikatem i zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla studentów kierunku Ekonomia Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kształcimy zawodowców” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 - III edycja
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-13 11:49
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Usługa wynajmu transportu osób w ramach realizacji Projektu „Kształcimy zawodowców” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, numer POWR.03.01.00-00-K174/16” dla studentów kierunku Mechanika i Budowa Maszyn Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-12 14:49
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Przeprowadzenie szkolenia zakończonego stosownym zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla pracowników Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kompetencja - Rozwój - Samorealizacja” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, numer POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/17 - Użytkowanie podpisu elektronicznego
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-12 14:47
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Przeprowadzenie szkolenia zakończonego stosownym zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla pracowników Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kompetencja - Rozwój - Samorealizacja” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, numer POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/17 - Użytkowania podpisu elektronicznego
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-12 14:47
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Przeprowadzenie szkolenia zakończonego stosownym zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla pracowników Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kompetencja - Rozwój - Samorealizacja” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, numer POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/17 - Użytkowania podpisu elektronicznego
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-12 14:46
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: dodanie artykułu: Przeprowadzenie szkolenia zakończonego stosownym zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla pracowników Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kompetencja - Rozwój - Samorealizacja” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, numer POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/17 - Użytkowania podpisu elektronicznego
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-08 15:51
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Przeprowadzenie szkolenia zakończonego stosownym zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla pracowników Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kompetencja - Rozwój - Samorealizacja” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, numer POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/17 - Użytkowania podpisu elektronicznego
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-08 15:34
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Usługa zorganizowania wycieczki do Grecji - Rodos
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-08 15:34
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Usługa zorganizowania wycieczki do Grecji - Rodos
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-08 15:33
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Usługa zorganizowania wycieczki do Grecji - Rodos
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-08 15:33
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Usługa zorganizowania wycieczki do Grecji - Rodos
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-08 15:33
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: dodanie artykułu: Usługa zorganizowania wycieczki do Grecji - Rodos
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-08 14:07
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Przeprowadzenie szkolenia zakończonego stosownym zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla pracowników Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kompetencja - Rozwój - Samorealizacja” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, numer POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/17 - Bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych na uczelni”
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-07 15:06
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni i laboratoriów kierunku mechanika i budowa maszyn (Budynek C przy ulicy Reymonta 6) - Podstawy przetwarzania polimerów, materiały polimerowe (Instytut Techniczny)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-07 14:43
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni i laboratoriów kierunku mechanika i budowa maszyn (Budynek C przy ulicy Reymonta 6) - Podstawy przetwarzania polimerów, materiały polimerowe (Instytut Techniczny)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-06 15:43
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Dostawa licencji na symulacje biznesowe na zasadzie abonamentu na 3 lata dla kierunku ekonomia.
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-06 15:33
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Usługa wynajmu transportu osób w ramach realizacji Projektu „Kształcimy zawodowców” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, numer POWR.03.01.00-00-K174/16” dla studentów kierunku Mechanika i Budowa Maszyn Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-06 15:32
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Usługa wynajmu transportu osób w ramach realizacji Projektu „Kształcimy zawodowców” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, numer POWR.03.01.00-00-K174/16” dla studentów kierunku Mechanika i Budowa Maszyn Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-06 15:31
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: dodanie artykułu: Usługa wynajmu transportu osób w ramach realizacji Projektu „Kształcimy zawodowców” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, numer POWR.03.01.00-00-K174/16” dla studentów kierunku Mechanika i Budowa Maszyn Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-05 13:55
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni i laboratoriów kierunku mechanika i budowa maszyn (Budynek C przy ulicy Reymonta 6) - Podstawy przetwarzania polimerów, materiały polimerowe (Instytut Techniczny)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-05 10:40
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni i laboratoriów dla kierunku gospodarka w ekosystemach rolnych i leśnych
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-05 09:29
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Przeprowadzenie szkoleń w latach 2018 - 2019 zakończonych stosownym certyfikatem i zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla studentów kierunku Ekonomia Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kształcimy zawodowców” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 - III edycja
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-04 14:09
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Przeprowadzenie szkoleń w latach 2018 - 2019 zakończonych stosownym certyfikatem i zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla studentów kierunku Ekonomia Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kształcimy zawodowców” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 - III edycja
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-04 14:09
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Przeprowadzenie szkoleń w latach 2018 - 2019 zakończonych stosownym certyfikatem i zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla studentów kierunku Ekonomia Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kształcimy zawodowców” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 - III edycja
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-04 14:08
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Przeprowadzenie szkoleń w latach 2018 - 2019 zakończonych stosownym certyfikatem i zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla studentów kierunku Ekonomia Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kształcimy zawodowców” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 - III edycja
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-04 14:08
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Przeprowadzenie szkoleń w latach 2018 - 2019 zakończonych stosownym certyfikatem i zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla studentów kierunku Ekonomia Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kształcimy zawodowców” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 - III edycja
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-04 14:07
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Przeprowadzenie szkoleń w latach 2018 - 2019 zakończonych stosownym certyfikatem i zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla studentów kierunku Ekonomia Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kształcimy zawodowców” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 - III edycja
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-04 14:07
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Przeprowadzenie szkoleń w latach 2018 - 2019 zakończonych stosownym certyfikatem i zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla studentów kierunku Ekonomia Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kształcimy zawodowców” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 - III edycja
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-04 14:07
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: dodanie artykułu: Przeprowadzenie szkoleń w latach 2018 - 2019 zakończonych stosownym certyfikatem i zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla studentów kierunku Ekonomia Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kształcimy zawodowców” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 - III edycja
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-11-04 12:08
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni dla kierunku ratownictwo medyczne
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-31 13:40
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Przeprowadzenie szkolenia zakończonego stosownym zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla pracowników Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kompetencja - Rozwój - Samorealizacja” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, numer POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/17 - Bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych na uczelni”
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-31 13:39
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Przeprowadzenie szkolenia zakończonego stosownym zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla pracowników Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kompetencja - Rozwój - Samorealizacja” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, numer POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/17 - Użytkowania podpisu elektronicznego
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-31 13:39
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Przeprowadzenie szkolenia zakończonego stosownym zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla pracowników Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kompetencja - Rozwój - Samorealizacja” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, numer POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/17 - Użytkowania podpisu elektronicznego
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-31 13:39
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: dodanie artykułu: Przeprowadzenie szkolenia zakończonego stosownym zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla pracowników Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kompetencja - Rozwój - Samorealizacja” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, numer POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/17 - Użytkowania podpisu elektronicznego
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-31 13:38
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Przeprowadzenia szkolenia zakończonego stosownym zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla pracowników Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kompetencja - Rozwój - Samorealizacja” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, numer POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/17 - Bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych na uczelni”
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-31 13:37
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Przeprowadzenia szkolenia zakończonego stosownym zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla pracowników Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kompetencja - Rozwój - Samorealizacja” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, numer POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/17 - Bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych na uczelni”
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-31 13:37
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: dodanie artykułu: Przeprowadzenia szkolenia zakończonego stosownym zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla pracowników Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kompetencja - Rozwój - Samorealizacja” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, numer POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/17 - Bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych na uczelni”
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-31 13:35
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni dla kierunku ratownictwo medyczne
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-31 13:34
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni i laboratoriów dla kierunku gospodarka w ekosystemach rolnych i leśnych
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-29 15:14
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Dostawa licencji na symulacje biznesowe na zasadzie abonamentu na 3 lata dla kierunku ekonomia.
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-29 15:13
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Dostawa licencji na symulacje biznesowe na zasadzie abonamentu na 3 lata dla kierunku ekonomia.
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-29 15:13
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Dostawa licencji na symulacje biznesowe na zasadzie abonamentu na 3 lata dla kierunku ekonomia.
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-29 15:13
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: dodanie artykułu: Dostawa licencji na symulacje biznesowe na zasadzie abonamentu na 3 lata dla kierunku ekonomia.
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-29 11:42
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza 21)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-25 15:49
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni i laboratoriów dla kierunku gospodarka w ekosystemach rolnych i leśnych
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-25 15:41
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni dla kierunku ratownictwo medyczne
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-25 15:04
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni i laboratoriów kierunku mechanika i budowa maszyn (Budynek C przy ulicy Reymonta 6) - Podstawy przetwarzania polimerów, materiały polimerowe (Instytut Techniczny)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-25 15:04
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni i laboratoriów kierunku mechanika i budowa maszyn (Budynek C przy ulicy Reymonta 6) - Podstawy przetwarzania polimerów, materiały polimerowe (Instytut Techniczny)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-25 15:03
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni i laboratoriów kierunku mechanika i budowa maszyn (Budynek C przy ulicy Reymonta 6) - Podstawy przetwarzania polimerów, materiały polimerowe (Instytut Techniczny)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-25 15:03
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni i laboratoriów kierunku mechanika i budowa maszyn (Budynek C przy ulicy Reymonta 6) - Podstawy przetwarzania polimerów, materiały polimerowe (Instytut Techniczny)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-25 15:02
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: dodanie artykułu: Wyposażenie pracowni i laboratoriów kierunku mechanika i budowa maszyn (Budynek C przy ulicy Reymonta 6) - Podstawy przetwarzania polimerów, materiały polimerowe (Instytut Techniczny)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-24 14:28
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Dostawa modeli anatomicznych dla kierunku pielęgniarstwo
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-22 15:25
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni i laboratoriów dla kierunku gospodarka w ekosystemach rolnych i leśnych
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-22 14:49
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Dostawa modeli anatomicznych dla kierunku pielęgniarstwo
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-18 14:11
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Dostawa modeli anatomicznych dla kierunku pielęgniarstwo
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-18 14:11
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Dostawa modeli anatomicznych dla kierunku pielęgniarstwo
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-18 14:10
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Dostawa modeli anatomicznych dla kierunku pielęgniarstwo
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-18 14:09
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: dodanie artykułu: Dostawa modeli anatomicznych dla kierunku pielęgniarstwo
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-18 10:00
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni i laboratoriów kierunku mechanika i budowa maszyn (Budynek C przy ulicy Reymonta 6) - Laboratorium materiałoznawstwa i wytrzymałości materiałów (Instytut Techniczny)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-17 15:54
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni i laboratoriów dla kierunku gospodarka w ekosystemach rolnych i leśnych
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-17 15:53
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni i laboratoriów dla kierunku gospodarka w ekosystemach rolnych i leśnych
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-17 15:53
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni i laboratoriów dla kierunku gospodarka w ekosystemach rolnych i leśnych
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-17 15:53
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni i laboratoriów dla kierunku gospodarka w ekosystemach rolnych i leśnych
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-17 15:52
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: dodanie artykułu: Wyposażenie pracowni i laboratoriów dla kierunku gospodarka w ekosystemach rolnych i leśnych
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-17 14:59
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni dla kierunku ratownictwo medyczne
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-17 14:59
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni dla kierunku ratownictwo medyczne
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-17 14:58
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni dla kierunku ratownictwo medyczne
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-17 14:58
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni dla kierunku ratownictwo medyczne
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-17 14:58
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: dodanie artykułu: Wyposażenie pracowni dla kierunku ratownictwo medyczne
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-16 15:23
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza 21)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-14 13:00
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Budowa Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza 21) 1de2d28b-8197-457f-893e-f0b26a080b01
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-14 12:56
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza 21)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-11 15:32
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza 21)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-08 15:23
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza 21)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-08 14:54
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza 21)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-08 12:05
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Dostawa maszyny wytrzymałościowej do laboratorium materiałoznawstwa i wytrzymałości materiałów (Instytut Techniczny)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-08 11:27
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni i laboratoriów kierunku mechanika i budowa maszyn (Budynek C przy ulicy Reymonta 6) - Laboratorium materiałoznawstwa i wytrzymałości materiałów (Instytut Techniczny)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-08 11:25
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Dostawa maszyny wytrzymałościowej do laboratorium materiałoznawstwa i wytrzymałości materiałów (Instytut Techniczny)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-08 11:24
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza 21)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-04 14:50
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Przeprowadzenie szkoleń w latach 2018 - 2019 zakończonych stosownym certyfikatem i zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla studentów kierunku Ekonomia Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kształcimy zawodowców” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 - III edycja
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-04 14:48
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Przeprowadzenie szkoleń w latach 2018 - 2019 zakończonych stosownym certyfikatem i zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla studentów kierunku Ekonomia Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kształcimy zawodowców” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 - III edycja
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-04 14:48
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Przeprowadzenie szkoleń w latach 2018 - 2019 zakończonych stosownym certyfikatem i zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla studentów kierunku Ekonomia Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kształcimy zawodowców” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 - III edycja
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-04 14:48
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Przeprowadzenie szkoleń w latach 2018 - 2019 zakończonych stosownym certyfikatem i zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla studentów kierunku Ekonomia Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kształcimy zawodowców” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 - III edycja
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-04 14:48
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Przeprowadzenie szkoleń w latach 2018 - 2019 zakończonych stosownym certyfikatem i zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla studentów kierunku Ekonomia Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kształcimy zawodowców” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 - III edycja
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-04 14:46
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Przeprowadzenie szkoleń w latach 2018 - 2019 zakończonych stosownym certyfikatem i zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla studentów kierunku Ekonomia Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kształcimy zawodowców” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 - III edycja
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-04 14:45
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Zamówienia poniżej 30000 euro
Opis zmian: dodanie artykułu: Przeprowadzenie szkoleń w latach 2018 - 2019 zakończonych stosownym certyfikatem i zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia dla studentów kierunku Ekonomia Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku w ramach realizowanego projektu pt. „Kształcimy zawodowców” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 - III edycja
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-04 11:29
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Budowa Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza 21) 1de2d28b-8197-457f-893e-f0b26a080b01
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-03 12:36
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza 21)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-03 12:36
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza 21)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-03 12:35
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: dodanie artykułu: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza 21)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-10-02 08:16
Dział: Inne » Raporty samooceny
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Raport samooceny na kierunku Pedagogika
Wykonanie: Bogusław Ciupak
Data: 2019-10-02 08:14
Dział: Inne » Raporty samooceny
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Raport samooceny na kierunku Pedagogika
Wykonanie: Bogusław Ciupak
Data: 2019-10-02 08:12
Dział: Inne » Raporty samooceny
Opis zmian: dodanie artykułu: Raport samooceny na kierunku Pedagogika
Wykonanie: Bogusław Ciupak
Data: 2019-09-30 15:08
Dział: Inne » Oferty pracy » Wyniki konkursów
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Starszego wykładowcy III w Instytucie Technicznym w Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
Wykonanie: Bogusław Ciupak
Data: 2019-09-30 15:08
Dział: Inne » Zamówienia publiczne » Przetargi - rok 2019
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Wyposażenie pracowni i laboratoriów kierunku mechanika i budowa maszyn (Budynek C przy ulicy Reymonta 6) - Laboratorium materiałoznawstwa i wytrzymałości materiałów (Instytut Techniczny)
Wykonanie: Arkadiusz Sabat
Data: 2019-09-30 15:08
Dział: Inne » Oferty pracy » Wyniki konkursów
Opis zmian: dodanie artykułu: Starszego wykładowcy III w Instytucie Technicznym w Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
Wykonanie: Bogusław Ciupak
Data: 2019-09-30 15:07
Dział: Inne » Oferty pracy » Wyniki konkursów
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Instruktora w Instytucie Technicznym w Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
Wykonanie: Bogusław Ciupak
Data: 2019-09-30 15:07
Dział: Inne » Oferty pracy » Wyniki konkursów
Opis zmian: dodanie artykułu: Instruktora w Instytucie Technicznym w Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
Wykonanie: Bogusław Ciupak
Data: 2019-09-30 15:05
Dział: Inne » Oferty pracy » Wyniki konkursów
Opis zmian: aktualizacja artykułu: Asystenta w Instytucie Społeczno-Artystycznym w Zakładzie Pedagogiki w Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
Wykonanie: Bogusław Ciupak
Data: 2019-09-30 15:05
Dział: Inne » Oferty pracy » Wyniki konkursów
Opis zmian: dodanie artykułu: Asystenta w Instytucie Społeczno-Artystycznym w Zakładzie Pedagogiki w Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
Wykonanie: Bogusław Ciupak
Łączna liczba wpisów w Rejestrze zmian: 2546